Katalog zboží a internetový obchod Prodejny a kontakty Velkoobchod



FAQ


Často kladené otázky Pokuste se nalézt odpověď na svojí otázku zde. Pokud nenaleznete odpověď na Váš dotaz v rubrice FAQ, obraťte se na nás emailem: dotazy týkající se instalace a registrace programů Sunnysoft , obecné dotazy

Pro rychlé nalezení odpovědí na Váš dotaz jsme rubriku FAQ rozdělili do kategorií podle okruhů (menu vlevo). Svou otázku možná naleznete v seznamu nejčastěji hledaných odpovědí ("FAQ Top 5" vpravo)


Vlastním PDA Mio A501 s předinstalovanou lokalizací Sunnysoft InterWrite a mám problém s vypršením demoverze?

Ujistěte se, že jako registrační název v Start\Nastavení\Systém\Sunnysoft\InterWrite\Licence\ máte zobrazeno "MIO technology Ltd.".

Pokud ano, stáhněte si opravný patch zde.

Postup instalace:
- stažený "cab" soubor zkopírujte do PDA a tam jej spusťte;
- potvrďte restart zařízení;


© 1997 - 2017, Sunnysoft s.r.o., Všechna práva vyhrazena