Katalog zboží a internetový obchod Prodejny a kontakty Velkoobchod



VEIDEC s.r.o.

Zákazník, charakteristika, aktivity

Firma VEIDEC s.r.o. je obchodní společnost, která výhradně zastupuje švédskou společnost VEIDEC AB v České a Slovenské republice. Výrobky dodává zejména do průmyslového odvětví, opravárenství a údržby. Hlavními komoditami jsou mazadla, odmašťovače, uvolňovače, čistící prostředky, tmely, lepidla, elektromateriál, nářadí a specielní produkty. Výrobky jsou prodávány týmem speciálně školených obchodních zástupců. Je kladen důraz na jejich odbornost, aby se zákazníkům dostávaly přesné informace.

VEIDEC je znám i díky svým rozsáhlým sponzorským aktivitám v oblasti sportu.

Jan Sedláček, vedoucí oddělení mobilních řešení v Sunnysoftu, říká: "Hned, když jsme poprvé komunikovali s vedením VEIDECu, nám bylo jasné, že je firma velmi dobře řízena. Byl kladen vysoký důraz na kvalitu i výkon obchodních zástupců. Zároveň určité metody vyhodnocování byly naprosto unikátní. Mohu říci, že kvalita reportů a jejich rozsah nás velmi příjemně překvapily a inspirovaly." Lukáš Zach, vedoucí projektu a jednatel firmy VEIDEC, dodává: "Měli jsme jasno v tom, jak chceme pracovat a co přesně chceme sledovat. Aplikace Sunnysoft mAgent tyto potřeby splňovala. Už na počátku jsme rozšířili své požadavky o naše rozsáhlé reporty. Sunnysoftu se některé líbili natolik, že jsme za ně ani neplatili a staly se součástí vyhodnocování."

Cíle projektu

  • Zrychlení komunikace s obchodními zástupci
  • Zrychlení doby od pořízení objednávky k dodání objednávky do sídla firmy
  • Zefektivnění řízení na základě přesných a rychlých informací o činnosti a výkonech obchodních zástupců
  • Plná komunikace s ekonomickým systémem

Popis hlavních procesů

Obchodní zástupci provádějí denně množství návštěv. Kromě vlastního prodeje na každé návštěvě předvádějí konkrétní výrobky. K přesnému zachycení průběhu návštěvy, informaci o předvedených výrobcích i hodnocení slouží modul Návštěvy. Ten využívají obchodníci v návaznosti na Plán tras, který jim umožňuje efektivně plánovat a později optimalizovat trasy. Na návštěvě obchodní zástupci pořizují objednávku, což jim, čistě z pohledu aplikace na PDA zabere několik desítek sekund. Zároveň ještě před uzavřením nové objednávky využívají takzvaný Návrh objednávky, kde vidí zákazníkovi minulé odběry. Řešení umožňuje obchodníkovi pořídit informace i o novém zákazníkovi, přičemž je procesně dobře ošetřeno, aby nedocházelo k duplicitám v hlavním ekonomickém systému.

Hlavní používané moduly:

  • Plán tras
  • Návštěvy
  • Aktivity
  • Objednávky
  • Manažerské výstupy - reporty

Základní údaje o projektu:

Ekonomický systém: MRP
Interface: Ano, obousměrný
Server: Ano, pevná IP adresa, internet
Počet obchodních zástupců ČR: 34
Počet obchodních zástupců SK: 15
Typ PDA:

  • MDA I
  • MDA II

Způsob komunikace: GPRS data, T-Mobile.
Ostrý provoz od roku 2004.

Po úspěšném zavedení projektu v České republice byl projekt rozšířen do dceřinné společnosti na Slovensku. Zde ho využívá management a 15 obchodních zástupců.

Hodnocení projektu:

Cíle projektu byly naplněny. Po úspěšném zavedení systému byl projekt rozšířen na Slovensko. Celý systém poskytuje rychlé a kvalitní informace manažerům a obchodním zástupcům zefektivňuje jejich práci.

Lukáš Zach, jednatel společnosti VEIDEC, uzavírá: "Díky této technologii, našim dobře řízeným procesům a školení obchodních zástupců, poskytujeme svým zákazníkům lepší a rychlejší servis. Zároveň můžeme rychle vyhodnocovat činnosti týmu i jednotlivců. To vede k lepším výsledkům. Důležité pro nás je i to, že Sunnysoft dodržel cenu i rozsah projektu. Ve výběrovém řízení bylo produktů několik, jsme rádi, že jsme si vybrali řešení od Sunnysoftu. Kladně hodnotíme i služby a partnerský program společnosti T-Mobile."

Pokud Vás naše produkty zaujaly, vyplňte prosím následující formulář a my se Vám ozveme zpět.
Jméno (*)
E-mail (*)
Telefon
Opište kód (*)
Vzkaz
Položky označené (*) jsou povinné.

© 1997 - 2017, Sunnysoft s.r.o., Všechna práva vyhrazena