Katalog zboží a internetový obchod Prodejny a kontakty Velkoobchod



Sunnysoft mAgent Start, Business a Enterprise

Víte, že vaši obchodníci efektivně využívají jen 10 % svého času na jednání se zákazníky?
Co ale těch zbývajících 90 % jejich času?

Je to většinou zcela nevyužitý čas strávený mezi naplánovanými schůzkami, nebo při zpracování zbytečné administrativy, jako je například přepisování poznámek ze schůzek do firemního informačního systému apod.

 

Chcete lépe využit čas Vašich obchodníků?
Chcete zvýšit efektivitu pracovních procesů a tím výrazně snížit provozní náklady?
Chcete zlepšit konkurenceschopnost své firmy?
Chcete mít přehled a evidenci o tom co dělají Vaší obchodníci a pracovníci v terénu?
 

Sunnysoft mAgent je řešení, které je určeno FMCG, obchodním a servisním firmám s týmem obchodníků, key account managerů, merchandiserů nebo servisních techniků, používá se pro mobilní sběr dat a řízení pracovníků v terénu.

Uživatelé aplikace získají se Sunnysoft mAgent celou řadu výhod při své práci:

  • Mají k dispozici veškerá data, o dostupnosti zásob, jejich cenách a také mohou pořizovat a sledovat data o zákaznících.
  • Obchodník v terénu má možnost vytisknout přímo na místě jakýkoliv účetní a neúčetní doklad.
  • V manažerském rozhraní je například možno operativně plánovat jednotlivé schůzky obchodních zástupců či sledovat výkazy o jejich činnosti. Manažer má kompletní přehled a evidenci o činnostech pracovníků v terénu.
  • Všechna data jsou dostupná v reálném čase, jak pro managera, který sedí v kanceláři, tak i pro obchodníka, který je v terénu.

Sunnysoft mAgent umožňuje využít mobilní zařízení tam, kde je dosud sběr dat prováděn pomocí papírových výkazů, či tam, kde je nasazení řešení pomocí notebooku příliš nepraktické a nákladné.

Řešení Sunnysoft mAgent je možné provozovat zcela samostatně a nezávisle na dalším softwarovém vybavení firmy, avšak je také možné jej úzce provázat se stávajícím ekonomickým systémem. Svým rozsahem a dostupnou cenou představuje řešení Sunnysoft mAgent ideální řešení pro malé, střední a velké firmy.

Více informací naleznete na specializovaném webovém portálu http://www.magent.cz.



Vyberte tu správnou verzi mobilního řešení pro Vás:

Sunnysoft mAgent “Start”

Celý systém je poskytován formou služby, na bázi měsíčních poplatků, přičemž prvních 30 dní je zcela zdarma!

Je určen obchodním firmám s týmem do 10 obchodních zástupců či prodejců.

Systém je provozován zcela samostatně, bez propojení s ERP.

Sunnysoft mAgent “Business”

Celý systém je poskytován formou služby, na bázi měsíčních poplatků.

Je určen obchodním firmám s týmem do 10 obchodních zástupců či prodejců.

Systém automaticky čerpá data z vašeho firemního informačního systému a data pořízená v PDA jsou v dávkách přenášena zpět do Vašeho informačního systému nebo účetního programu. V současné době podporujeme propojení s více než 20 nejrozšířenějšími informačními (ERP) systémy a účetními programy.

Sunnysoft mAgent “Enterprise”

Je určen obchodním firmám s větším týmem obchodních zástupců či prodejců, disponuje silným vykazovacím nástrojem a je vždy uzpůsoben požadavkům zákazníka.

Systém automaticky čerpá data z Vašeho firemního informačního systému a data pořízená v PDA jsou v dávkách přenášena zpět do Vašeho informačního systému nebo účetního programu. Sunnysoft mAgent reflektuje workflow pracovních procesů ve Vaší firmě. V rámci řešení Sunnysoft mAgent "Enterprise" je možné se napojit na libovolný informační systém či CRM.

 

Pokud Vás naše produkty zaujaly, vyplňte prosím následující formulář a my se Vám ozveme zpět.
Jméno (*)
E-mail (*)
Telefon
Opište kód (*)
Vzkaz
Položky označené (*) jsou povinné.

© 1997 - 2017, Sunnysoft s.r.o., Všechna práva vyhrazena