Katalog zboží a internetový obchod Prodejny a kontakty Velkoobchod



Přehled produktů


Sunnysoft mAgent Start, Business a Enterprise

Sunnysoft mAgent je řešení, které je určeno firmám zabývající se rychloobrátkovým spotřebním zbožím, obchodním a servisním firmám s týmem obchodníků, key account managerů, merchandiserů nebo servisních techniků. Používá se pro mobilní sběr dat a řízení pracovníků v terénu.

Sunnysoft mResearch

Řešení Sunnysoft mReaserch je určeno pro tazatelské agentury a pro firmy a organizace, které potřebují rychle a efektivně sbírat informace od veřejnosti pomocí dotazování. Propracovaný konfigurační nástroj umožňuje vizuálně tvořit jednotlivé chytré dotazníky s logickými vazbami. Operátor je pak přidělí všem nebo vybraným tazatelům, kterým se bezdrátově automaticky nahrají do jejich zařízení, bez ohledu na to, v které části republiky se nacházejí.

Sunnysoft mEvent

Řešení Sunnysoft mEvent je propracované řešení vhodné pro pořádání a koordinaci konferencí, zasedání či setkání s větším počtem účastníků. Pořadatelům dává aplikace možnost poskytovat účastníkům veškerá relevantní data (program konference, informace o přednáškách i přednášejících, výsledky dotazování atd.) a pravidelně je aktualizovat v reálném čase a reagovat tak okamžitě.

Sunnysoft mService

Řešení Sunnysoft mService je určeno k řízení servisních techniků a sběru dat o činnostech provedených v rámci servisu. Manažer získává informace o průběhu prací v daném dni a výkonu jednotlivých techniků.

Sunnysoft mCatering

Řešení Sunnysoft mCateing Řešení Sunnysoft mCatering je mobilní řešení sloužící především k zvýšení efektivity práce při obsluze zákazníka a vyřizování objednávek hostů. Obsluha může tisknout doklady, přijímat platební karty, popř. provést inventuru příručního skladu. Platby lze provádět v různých měnách i kombinacích měn.

Sunnysoft mStock

Řešení Sunnysoft mStock je určeno pro použití ve skladech. Aplikace ednodušuje a zrychluje běžnou práci skladníků, příjem, výdej, inventury atd., odporuje práci s čárovým kódem a tisk dokladů. Vystavené doklady je možné utomaticky synchronizovat přímo do skladového SW (ERP) na stolních PC.

Sunnysoft mSync

Mobilní řešení určeno firmám, které potřebují bezpečně posílat data pořízena na kapesním počítači na svůj firemní server.

Sunnysoft mControl

Sunnysoft mControl je komplexní řešení pro kontrolu a správu firemních PDA. Firmy jej často využívají pro přizpůsobení PDA svých zaměstnanců, ať už jde o omezení či doplnění některých funkcí nebo zajištění stability systému a záchranu dat. Toto řešení umožňuje i vzdálenou správu PDA. Součástí řešení je přidaná hodnota v podobě komplexní externí správy posktované naší společností Sunnysoft. Veškeré činnosti, evidence a servis PDA přechází na nás. K zařízením rovněž poskytujeme technickou podporu a možnost jejich leasingu či pronájmu. Doplňkem pak jsou softwarové služby. Kromě end user aplikací jako jsou Contacts, BackUp Manager nebo Dictionary k tomuto řešení jsme schopni dodat aplikaci pro manažery firmy.


© 1997 - 2017, Sunnysoft s.r.o., Všechna práva vyhrazena